Reference

Vážíme si toho, když nám píšete, zda pro vás byly naše rady a doporučení dostatečně srozumitelné, zda jste je využili a jak vám pomohly.  Rádi bychom se s některými reakcemi na naše služby podělili se všemi, kdo stránky Kanceláře Ombudsmana pro zdraví otevřou. Samozřejmě při respektování ochrany osobních údajů (GDPR). Pokud souhlasíte s tím, že uvedeme celé Vaše jméno, pak nám to, prosíme, napište.

Pravidelně také všechny, kterým jsme poradili, oslovuje naše asistentka a ptá se jich, zda jim bylo naše poradenství prospěšné a jestli jim ještě můžeme nějak pomoci. Věříme, že takový kontakt nebude ani pro vás obtěžováním. Děláme to jen proto, abychom naše služby vám všem mohli dále vylepšovat.

Děkujeme za vaše reakce na naše poradenství. Rádi víme, co se dělo dál a jestli ještě něco potřebujete.

Co o nás píšete

Děkuji za váš zájem o osudy obyčejných lidi. Moc si toho považuji. H. S.

Velmi si vážím spolupráce s vámi a poradenských služeb, které Kancelář Ombudsmana pro zdraví poskytuje. Všechny kroky, které jste mi doporučili, jsem již učinil. O výsledcích Vás budu informovat. J.  B.

Strašně moc vám děkuji za Váš zájem o moji záležitost. Kéž by bylo víc takových institucí! Připadám si hrozně bezmocná. Samozřejmě jsem postupovala podle Vašich návrhů. H.  K.

Vaše poradenství mi pomohlo. Už jen po stránce, že jsem měl ve vás tak trochu oporu. Vše se vyřešilo nemocnici, kde došlo po rozmluvě s lékařem k jinému způsobu řešení zjištění mého zdravotního stavu. Z.  L.

Děkuji!!!! Dopis a reakce Kanceláře Ombudsmana pro zdraví prospěla hlavně mé psychice!  Po poradě se specialistou a případném pobytu v lázních si chci na podzim opět požádat o invalidní důchod 2. stupně. A. K.

Ráda bych vám touto cestou poděkovala za pomoc při řešení mého případu. S největší pravděpodobností bude problém opravu v přístupu mého lékaře a jeho personálu. Mnohdy jsem se do ordinace ani nemohla dovolat a komunikace e-mail s dovětkem, že musím informovat vás měla efekt. Velice si vážím vaší instituce, která pomáhá pacientům, jako jsem já tak, jako jste pomohli vy mně. D. S.

Pro média


Jedním z hlavních cílů Kanceláře Ombudsmana pro zdraví je zvýšit povědomí pacientů, jejich blízkých i zdravotnických pracovníků o právech a povinnostech, které v rámci zdravotnického systému a navazujících službách sociálního zabezpečení mají. Média k tomu mohou velmi pomoci, a proto všem redaktorům děkujeme za spolupráci. Podívejte se na naše zprávy.

Reference


V oblasti poradenství a vzdělávání spolupracujeme s řadou pacientských a jiných neziskových organizací. K našim partnerům patří např. i ČLS JEP či Spolek vysokoškolsky vzdělaných sester. Zajišťujeme rovněž akreditovanou odbornou praxi pro studenty Právnické fakulty v Praze a dalším mladým právníkům nabízíme dlouhodobé stáže.

Dárcovské konto


Rádi bychom rozšiřovali naše bezplatné poradenství, jezdili za vámi více do krajů a povídali si na seminářích s vámi o tom, co vás trápí a vydávali užitečné publikace. Pomůže nám každá koruna, děkujeme!

Transparentní účet č.: 8321726001/5500

Kontakt


Kancelář Ombudsmana pro zdraví
Národní 9 (3. patro)
110 00 Praha 1

+420 222 075 103
ochrance@ombudsmanprozdravi.cz